Naši klijenti su razlog zašto postojimo i oni se oslanjaju na nas kako bismo im obezbedili rešenja koja će doprineti njihovom uspehu. Kako bismo pridobili i zadržali njihovo poverenje, posvećeni smo fer, poštenom, legalnom i etičnom poslovanju.
Principi poslovanja sa klijentima
Obezbeđivanje kvalitetnih proizvoda
U šta verujemo
Svi naši proizvodi moraju da budu kvalitetni i bezbedni, i da ispunjavaju zahteve zakonskih regulativa i naših klijenata.
Šta to znači za naše klijente
Posvećeni smo poštovanju zakonskih regulativa koje se odnose na našu proizvodnju i proizvode. Naši proizvodi su osmišljeni tako da ispunjavaju zahteve sertifikovanih i svetskih standarda koji se tiču kvaliteta, bezbednosti, zaštite životne sredine i ostalih zakona i regulativa.
Štaviše, nikada nećemo prodati proizvod koji može nepovoljno uticati na čoveka ili životnu sredinu. Kako bismo ovo obezbedili posvećeni smo stalnim unapređenjima i internim i eksternim proverama.
Takođe imamo uspostavljene procedure koje se odnose na osiguravanje kvaliteta proizvoda i sistem korektivnih mera.
Slučajevi nepoštovanja obezbeđivanja kvaliteta proizvoda mogu se prijaviti centru za etičnost i žalbe.
Integritet i dugoročno partnerstvo u saradnji sa klijentima
U šta verujemo
Mi gradimo dugoročne odnose sa našim klijentima tako što im obezbeđujemo kvalitetne proizvode i usluge i pokazujemo poštenje i integritet u međusobnoj komunikaciji i poslovanju. Pridržavamo se svih zakona koji se odnose na ovu oblast.
Šta to znači za naše klijente
Sve što komuniciramo našim trenutnim i potencijalnim klijentima o našim proizvodima i uslugama—na našem sajtu, u razgovoru ili putem drugih vidova komunikacije—mora biti istinito, tačno i razumljivo.
Ne dovodimo klijente u zabludu preterivanjem, prećutkivanjem bitnih informacija ili obećavanjem proizvoda i usluga za koje nismo sigurni da možemo da obezbedimo.
Trudimo se da osiguravamo da svi naši zaposleni poštuju sve interne procedure koje se odnose na komunikaciju i marketing materijale.
Slučajevi nepoštovanja integriteta i dugoročnog partnerstva u saradnji sa klijentima mogu se prijaviti centru za etičnost i žalbe.
Zaštita podataka naših klijenata
U šta verujemo
Poverenje naših klijenata i ostalih sa kojima sarađujemo stičemo tako što čuvamo informacije o njima i pridržavamo se odredbi Zakona o zaštititi ličnih podataka.
Šta to znači za naše klijente
Zakoni regulišu prikupljanje, upotrebu, čuvanje, otkrivanje i brisanje podataka što je osetljiv proces. Mi veoma ozbiljno shvatamo našu odgovornost koja se tiče zaštite podataka. Kada pristupamo ili obrađujemo informacije, naši zaposleni moraju da se pridržavaju važećih zakona i Bosisovih procedura i prihvaćenih standarda.
Slučajevi nepoštovanja zaštite podataka klijenata mogu se prijaviti centru za etičnost i žalbe.
Zabrana mita i korupcije
U šta verujemo
Posvećeni smo tome da se naši poslovni uspesi temelje na kvalitetu naših proizvoda, usluga i ljudi. Korupcija sprečava razvoj poverljivih tržišta, škodi našoj kompaniji i okruženju u kome poslujemo i zbog toga ne tolerišemo mito i korupciju ni u jednom obliku.
Šta to znači za naše klijente
U poslovanju poštujemo važeća pravila Agencije za borbu protiv korupcije Republike Srbije. Ne upuštamo se u bilo kakve aktivnosti koje bi mogle da donesu neprikladnu korist Bosisu ili nekom od naših partnera i negativno utiču na naš poslovni imidž.
Strogo su zabranjeni davanje, nuđenje ili prihvatanje sredstva podmićivanja u vidu novca, usluga, poklona, preterane ili neopravdane reprezentacije i drugih sličnih koristi ili pogodnosti, ako se radi o nameri da se obezbedi ili zadrži neki posao ili stekne neki vid neopravdane koristi.
Slučajevi pokušaja podmićivanja ili podmićivanje mogu se prijaviti centru za etičnost i žalbe.
Odnosi sa konkurencijom
U šta verujemo
Uspevamo na konkurentnom tržištu tako što klijentima nudimo kvalitetne proizvode i usluge. Pridržavamo se svih zakona koji se odnose na fer konkurenciju i poslovanje i trudimo se da se pridržavamo pravila da se prema konkurenciji odnosimo kao prema svojim klijentima i o ovome najbolje svedoči reputacija koju imamo.
Šta to znači za naše klijente
Tokom obavljanja poslovnih aktivnosti poštujemo Zakon o zaštiti konkurencije i sve ostale zakone koji se odnose na zakonsko i pošteno poslovanje.
Ukoliko imamo dominantan položaj na tržištu nikada nećemo biti uključeni u aktivnosti koje na nefer način mogu da ugroze našu konkurenciju.
Slučajevi nepoštovanja fer konkurencije mogu se prijaviti centru za etičnost i žalbe.
Zabrana pranja novca i finansiranja terorističkih organizacija
U šta verujemo
Pridržavamo se svih zakona koji se odnose na sprečavanje krivičnih dela, terorizma i zaštitu nacionalne bezbednosti.
Šta to znači za naše klijente
Nikada nismo bili uključeni u aktivnosti pranja novca i u ilegalne izvore novca i njegovo uključivanje u zakonito poslovanje. Kroz Kodeks i edukaciju zaposlenih promovišemo važnost pitanja etičnosti i ohrabrujemo sve zaposlene i zainteresovane strane da prijavite sve neuobičajne ili sumnjive aktivnosti ukoliko se sa njima susretnu.
Slučajevi nepoštovanja sprečavanja krivičnih dela, terorizma i zaštite nacionalne bezbednosti mogu se prijaviti centru za etičnost i žalbe.
Sankcije i trgovinska ograničenja
U šta verujemo
Pridržavamo se svih sankcija i trgovinskih ograničenja koje je Republika Srbija propisala drugim zemljama, pojedincima ili kompanijama ili koje su propisane Republici Srbiji.
Šta to znači za naše klijente
Poštujemo sankcije i trgovinska ograničenja koja mogu biti relevantna za naše uloge i odgovornosti i ne kršimo i ne učestvujemo u kršenju međunarodnih sankcija ili trgovinskih ograničenja na bilo koji način.
Slučajevi nepoštovanja sankcija i trgovinskih ograničenja mogu se privaiti centru za etičnost i žalbe.